Lama gua tak dengar lagu ni
Friday, February 18, 2011
Monday, February 14, 2011
HAPPY BIRTHDAY ANAS & AFIQ
Sunday, February 13, 2011
Balik Kampung
Lokasi : Teluk Panglima Garang, Selangor
Tarikh : 12/02/2011
Alhamdulillah, Lama gak Gua tak balik kampung ni, ader dekat 4 bulan, bukan lupa tapi sibuk ngan function.
Gua balik ni pun ader sebab,

Huhuhu..kalu minggu depan tak der function gua balik lagi, nak tebas semak samun kat belakang kebun ni.


rumah yg di naik taraf daripada umah kayu kepada batu....( rindu pada rumah lama yg penuh ngan nostalgia waktu gua kecik2 dulu)

Pokok rambutan ini pernah menjadi saksi gua jatuh cam nangka busuk, sebab terpijak ranting mati......hahhahahaa bila tgk pokok ni rasa sakit tak hilang lagi ooooo.

hasil dari belakang umah buah kelapa sawit.
pssssttt: Dj Epoi & Dj Aleem, tunggu musim rambutan nanti gua ajak lu balik kampung gua ok.
kalu nak buah sukun pun ader, tapi kena tunggu la musim dia.
Tarikh : 12/02/2011
Alhamdulillah, Lama gak Gua tak balik kampung ni, ader dekat 4 bulan, bukan lupa tapi sibuk ngan function.
Gua balik ni pun ader sebab,
- nak melawat atuk gua yang dah uzur
- rindu pada kehijauan
- nak tengok pokok gua dah berbuah blom & semak samun dah di potong blom dll.
- mesyuarat kenduri adik sedara gua
- nak bermanja dan menenangkan kepala otak gua yg berserabut serabai dgn masalah yg banyak...sajer gua cari penyakit.( tak pasal pasal kena buatan org yg dengki ngan gua) padahal gua tak buat aper2 yg jahat pun.
- nak bagi anak2 gua rapat ngan sepupu2 nya & Pakcik makciknya.
Huhuhu..kalu minggu depan tak der function gua balik lagi, nak tebas semak samun kat belakang kebun ni.
rumah yg di naik taraf daripada umah kayu kepada batu....( rindu pada rumah lama yg penuh ngan nostalgia waktu gua kecik2 dulu)
Pokok rambutan ini pernah menjadi saksi gua jatuh cam nangka busuk, sebab terpijak ranting mati......hahhahahaa bila tgk pokok ni rasa sakit tak hilang lagi ooooo.
hasil dari belakang umah buah kelapa sawit.
pssssttt: Dj Epoi & Dj Aleem, tunggu musim rambutan nanti gua ajak lu balik kampung gua ok.
kalu nak buah sukun pun ader, tapi kena tunggu la musim dia.
Saturday, February 12, 2011
function at Kg. Terengganu, Teluk Intan Perak
Lokasi : Kg. Terengganu, Teluk Intan Perak.
Tarikh : 06/02/2011
Alhamdulillah, Gua, Dj Aleem & Dj Huda selamat sampai di Teluk Intan (Teluk Anson) Perak kul 0300hrs.
Setelah penat dari hari sabtu (05/02/2011)dari pagi hingga malam akhrnya, pagi Ahad kami sampai di lokasi function seterusnya. Perkhahwinan Adik Bob.
Terima kasih kepada Bob (Bob Event)..kerana belanja kami sarapan pagi, Tak sangka kat sana masih ader nasi lemak 50 sen ( 5 kupang, bahasa perak), tapiiiiiii sambal dia pedas gileeerr, berapi mulut lepas makan namun walaweiiiii ( bahasa sempoi Dj Epoi).
Sempat juga la merakamkan detik2 menarik di MENARA CONDONG Teluk Intan.

MENARA CONDONG

Ketibaan Raja Sehari


Raja Seari Diatas Singgahsana


Gua menjadi MC....memberi peluang kepada Dj Aleem & Dj Huda merehatkan diri.

Bob dengan JOGET Zapin nya...katanya untuk menggempiskan PERUT...hehehehe

Dj Huda teringin sangat nak bawak basikal ni balik KL
psssstttt : Terima Kasih Buat Bob Event kerana memberi peluang kepada ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM untuk memeriahkan lagi majlis ini.
Bro Epoi, terima kasih kerana memberi kepercayaan kami menjayakan majlis ini. semangat Dj Epoi tetap bersama kami.
Kami bersedia dengan function seterusnya....tunggggguuuuuuuuuu
Tarikh : 06/02/2011
Alhamdulillah, Gua, Dj Aleem & Dj Huda selamat sampai di Teluk Intan (Teluk Anson) Perak kul 0300hrs.
Setelah penat dari hari sabtu (05/02/2011)dari pagi hingga malam akhrnya, pagi Ahad kami sampai di lokasi function seterusnya. Perkhahwinan Adik Bob.
Terima kasih kepada Bob (Bob Event)..kerana belanja kami sarapan pagi, Tak sangka kat sana masih ader nasi lemak 50 sen ( 5 kupang, bahasa perak), tapiiiiiii sambal dia pedas gileeerr, berapi mulut lepas makan namun walaweiiiii ( bahasa sempoi Dj Epoi).
Sempat juga la merakamkan detik2 menarik di MENARA CONDONG Teluk Intan.

MENARA CONDONG
Ketibaan Raja Sehari
Raja Seari Diatas Singgahsana


Gua menjadi MC....memberi peluang kepada Dj Aleem & Dj Huda merehatkan diri.

Bob dengan JOGET Zapin nya...katanya untuk menggempiskan PERUT...hehehehe

Dj Huda teringin sangat nak bawak basikal ni balik KL
psssstttt : Terima Kasih Buat Bob Event kerana memberi peluang kepada ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM untuk memeriahkan lagi majlis ini.
Bro Epoi, terima kasih kerana memberi kepercayaan kami menjayakan majlis ini. semangat Dj Epoi tetap bersama kami.
Kami bersedia dengan function seterusnya....tunggggguuuuuuuuuu
Friday, February 11, 2011
function @ Ampang (Tmn Nirwana)5/2/2011
Lokasi: Ampang
Tarikh : 05/02/2011
السلام عليكم
fuuuuhhhh, majlis pagi tadi di Selayang, telah bersambung di Ampang pada sebelah malamnya, penat tak yah cakap la. Tapi demi Sahabat Dj Epoi. Gua, Dj Aleem & Dj Huda bersedia memikul tugas yang diberi.
Tiba di Taman Nirwana, Ampang tepat jam 1930hrs....Sebab majlis akan bermula pukul 2030hrs.

Pasangan Penggantin bersedia untuk makan beradab.

Keluarga penggantin Lelaki

So sweet senyuman Dj Huda (<<3) Dj Aleem cam mengantuk jer.

Awek sapa la ni?...sweet jer...hai boleh berkenalan

Prof.2 dari Turki, mengiring pasangan raja sehari.

Dj Aleem ngan senyuman manisnya + suara yang merdu.....pweeet awek kat depan

MC of the day ( Dj Aleem & Dj Huda), Gua cuma pikul speaker jer ar ni.

comel jer adik pakai baju hijau....lupa lak tanya nama...huhuhuhuhuhu
Majlis tamat pada pukul 0100hrs...terus gerak gi Teluk Intan, sebab esok (06/02/2011) function kat sana.
Tarikh : 05/02/2011
السلام عليكم
fuuuuhhhh, majlis pagi tadi di Selayang, telah bersambung di Ampang pada sebelah malamnya, penat tak yah cakap la. Tapi demi Sahabat Dj Epoi. Gua, Dj Aleem & Dj Huda bersedia memikul tugas yang diberi.
Tiba di Taman Nirwana, Ampang tepat jam 1930hrs....Sebab majlis akan bermula pukul 2030hrs.
Pasangan Penggantin bersedia untuk makan beradab.
Keluarga penggantin Lelaki
So sweet senyuman Dj Huda (<<3) Dj Aleem cam mengantuk jer.
Awek sapa la ni?...sweet jer...hai boleh berkenalan
Prof.2 dari Turki, mengiring pasangan raja sehari.
Dj Aleem ngan senyuman manisnya + suara yang merdu.....pweeet awek kat depan
MC of the day ( Dj Aleem & Dj Huda), Gua cuma pikul speaker jer ar ni.
comel jer adik pakai baju hijau....lupa lak tanya nama...huhuhuhuhuhu
Majlis tamat pada pukul 0100hrs...terus gerak gi Teluk Intan, sebab esok (06/02/2011) function kat sana.
Subscribe to:
Posts (Atom)

